//Forever Imperfect
Good news!

15 Jun 2014 @ Sunday, June 15, 2014 | 2 Comment [s]

Assalamualaikum


Alhamdulillah, yey! Finally, I got the highest mark in Science subj!
Tak A pun tapi not bad laa sbb sains susah. Just zuliyana and me dapat B.
Well yaa, as today is Fathers Day, so then itulaa hadiah aku untuk ayah :') oh yea, Arif pun sama bawak balik hadiah! Dia dapat straight A's masa exam pertengahan tahun haritu. 

Hmm semua Allah yang bagi atas usaha yang aku buat. alhamdulillah.
Kenapa sains je yang macam "okayyy" haha sebab sains study habis2 last minute! haih tau buat kat semua subj, ceh mana boleh laa syaa!

Masa dapat result tadi beriyee ha lompat haha. sebab ehh ingat senang nak dapat highest? uish macam terharu. Terus zasssss terfikir, balik nak bagitau ayah terus. Tepat pada hari laa dapat result sains. Thank you cikgu :)

that time bila aku happy gila dapat result! alaaaaa mesti punya aaa ada yang "alaa zam ni beriyee nak lompat segala" . Ehh kau apa tau, satu kepuasan tau bila dapat highest, nak nak bila aku jenis bukan yang selalu dapat highest. Bagi chance sikit ah. Bila roda dah pusing, time tu kau dapat highest ahh aku nak tengok kau cemmana? Suka kan? ish..

balik baru sedar yang cakap kat family lagi best daripada share dengan -- mereka. 
Okay thats all. tq for reading :)


Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!