//Forever Imperfect
Ibu, I wanna meet you.

15 Jul 2014 @ Tuesday, July 15, 2014 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum


( Rindu Ibu - Tegar )
Tak terkira,
setiap jam,
minit,
saat,
mahupun detik --
aku rindu ibu.

Hari-hari aku rindu ibu.
Kadang aku nak luah kat mereka yang --
aku rindu ibu.
Tapi apakan daya?
Mereka takkan pernah faham --
selagi mereka tak duduk dalam kasut aku.

Yaa,
Aku rasa nak nangis tiap masa,
Kenapa ibu pergi cepat sangat?
Takdir Allah.
Dia Maha Berkuasa.

"Tak pernah terlintas yang aku akan takada ibu secepat ini"
Ayat ni hari-hari berlari lintang pukang kat fikiran aku,
Ahh aku rimas!
Aku perlu satu perkara yang aku boleh buat --
untuk lupakan semua ini; buat seketika waktu.
Baca Al-Quran -- 

Kadang aku leka, bila gelak dengan kawan.
Tapi --
Bila mereka diam seribu bahasa,
Aku teringat semula. 
Ah! Aku stress.

Aku rindu ibu,
Bila boleh jumpa ibu,
Bila :(




Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!