//Forever Imperfect
Entah hape hape.

26 Oct 2014 @ Sunday, October 26, 2014 | 1 Comment [s]

Assalamualaikum

Hi! waving.

After been so long not visit my blog, so today I wanna write something. deeeeeeppppp from heart, get it?

Without bebel-ing time, just straight to the point, alaaa engko ni paham lah sikit, nak luah perasaan duhhh.

Lately ni aku selalu sangat pendam, penat lah pendam. Kalau nak meluah pun aduh aku dah lah jenis susah caya orang. Kalau aku caya sekalipun, lepas tu aku cerita lepas tuuuu hah kau kantoi semua cerita. Tu aku malas. Jadi aku pilih untuk pendam. 

Kadang, cara aku meluah tu dengan cakap nonsense. Whatever i want to talk then i talk. Kadang sedih jugak, dah lama kenal kan bila aku cakap tak paham pahammm yg sebenarnya aku tengah meluah. Kadang sedih jugak, yelah... dulu selalu jugak lah cerita kat ibu (bila ayah takda kat rumah ahaha) tapi sekarang aku nak cerita kt siapa? alahaii siapalah yang faham aku lagi ni. *tekan butang searching* 

EH banyak pulak kadangnya, tapi betul lah tu. betul lah kadang aku tu.

KADANG, bila aku susah takda yang datang willing to help. Aku tak heran pun kalau tak tolong ,  i mean like emm prihatin lah. alert dengan masalah kawan, kan kenal muka kawan kalau ada masalah. aduhai, kadang time aku moody kau pergi gelak sakan , time aku gelak sakan tu lah kau moody, aku tak mintak banyak, berlakon kau nak malayan pun takpa. Jagalah hati, jangan selfish. ppffftttt






ENTAHLAH NAK KADANG AKU FED UP HIDUP DENGAN KAWAN, TAPI BILA FIKIR BALIK KANG KALAU HIDUP SORANG-SORANG KAT SEKOLAH TU DAH MACAM APA PULA KAN... duhhh aku fed up!!!



Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!