//Forever Imperfect
Bodek ? Apakah ?

16 Dec 2012 @ Sunday, December 16, 2012 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum ! ^^

Sihat ? Hermm , malam ni nak update ' benda ' yang agak happy sikit . Entry sebelum ni agak ' menyedihkan ' sampai si Emalyn tu pun tetiba menangis , haha boleh buat novel ah macam ni * cakap yek yek * :) 

Orait ! Wanna say isi hati yang dah lama terpendam , hanya beberapa orang je yang tahu aku nak apa sebelum ni .. Ermm , Hari tu * dah lama jugak lah * pergi Danga City Mall .. yang besar gedabakk tengah - tengah jalan tu .. Minta ' benda ' ni dah laamaaa sangattt since last year ,.. Tapi tahun ni baru dapat .. Still baru lagi lahh :) Apa dia ? MP3 .. Even murah , * heee share duit dengan ayah * tapi aku memang suka / taksub sangat dengan MP3 .. tup tupp masa tu hadoo model baru .. ada 1gb , 2gb and 4gb tak silap aku lah .. Ayah suruh beli yang 2gb , aku tak nak ! Alang - alang dah sampai situ , baik beli yang besar terus , 4gb .. Harga dia RM179 lah , tapi time tu ayah ada beli barang sikit untuk dia punya office so dapat lah jugak discount , RM 170 .. pun boleh lahh :)


Yeah ! That's mine ! Pink colour maa .. :)

So ? Apa kena mengena dengan tajuk entry ni ? BODEK ? Apakah itu bodek ? 
= Bodek boleh membawa maksud ' mengambil hati seseorang ' * sumber : otak kanan bercampur otak kiri *

Yeah ! bukan belah dada orang tu , and ambil hati dia . Bukan ! Bukan ! Bukan ! Jangan salah faham pula ... Ayoyoo .. Act , aku sedang mem'bodek' ayah untuk belikan aku satu barang ni . Ia berkait dengan MP3 atas tu ! Ye berkait ! Ada yang paling murah and ada yang pallingggg mahalll ! Aku tak nak lah yang mahal , kang pokai ayah .. Haha susah pulak . Nak yang murah je .. Apa dia ? Jeng Jeng Jeng .. Tudiaa ...


Apa tu ? Ye ! Beats ! Aku memang dah gila beats , pantang jumpa , " Ayah nak ni ! Ayah nak ni ! " Haha naik rimas jugak ayah dengar aku dok membebel nak beats tu . Maybe ada orang cakap " Ek eleyh , banyak benda lagi lah yang kau boleh minta , benda tak berfaedah ni ? Aduii " Haa suka hati lah * ceyhwahh *
Dengan itu , aku pun membodek lah dengan cara yang baik , gosok baju dia , kemas dapur lepas dia masak . Haha ! aku nak jugak beats ni ! Nak jugak !

Seriusly , aku ni pelik sikit , aku memang suka benda yang pelik - pelik ni , eh pelik ? Haa but seriously aku memang nak ni ! Lagi - lagi yang warna pink tu .. Alamakk aih , melting waa .. Siapa - siapa yang baik hati tu , tolong belikan . Haha muka tak malu =3 . I wish I can get it one day maybe * OME *



Older Post | Newer Post
storyteller.


Entry Ashot Memory Link



Follow me !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : asyaa

Best View at GOOGLE CHROME!